#53 عصر یادگرفتن دستگاه لیزر – بررسی اضافه برای کسب و کار شما

نقدهای آنلاین می‌‌توانند دستگاه لیزر به عنوان دارایی‌های دارای اهمیت کسب‌ و امور محسوب شوند و این مسئله از اهمیت ویژه‌ای برای جستجوهای محلی شامل است . مطالعات اخیر نشان داده‌اند که بیشتر مشتریان به نقدهای مثبت بوسیله مشتریان توجه شده و بنابراین احتمال استفاده‌ی آنان دستگاه لیزر از کسب‌وکار محلی افزایش می یابد . آن ها به این نقدها به اندازه‌ی توصیه‌های فردی اشخاص اعتماد دارا هستند .

در اکنون از دست‌ دادن یک مجال پهناور میباشید . نقدها نه ‌تنها کمک می‌کنند که یک اعتبار دستگاه لیزر آنلاین بسازید بلکه میتوانند مشتریان را به جلوی درتان بکشانند . عیب گیری یک نوشته‌ی کوتاه یا نمره‌ای است که مشتری بر پایه ی تجربه‌اش با یک کسب‌ و عمل محلی به آن اعطا مینماید . نقدها میتوانند در موتورهای کاوش , سایت‌ها دستگاه لیزر و سرویس‌های نقد محلی یا چه بسا بلاگ‌ ها یافت شوند دستگاه لیزر . اساساً سه رویه وجود دارد که کاربر می‌تواند یک انتقاد برای کسب‌ و کارتان فراهم کند : آفلاین , آدرس اینترنتی یا سایت .

اکثری از کسب‌وکارها هر روز از طریق ارتباط تلفنی , پست الکرونیکی فیزیکی یا ارتباط درون مغازه با مشتریانشان تماس میگیرند . هرکدام از این نقاط تماس آفلاین , فرصتی برای پرسیدن درباره‌ی تجربه‌ی مشتریان از خریدشان هست . میتوانید از بازخوردهای منفی برای ارتقای کسب ‌و فعالیت استعمال کرده و بازخوردهای مثبت را به نوعی استشهاد تبدیل فرمایید که می تواند در وبسایت یا تبلیغاتتان مورد استفاده قرار گیرد . در حالتی‌که هنوز آدرس‌های نشانی دستگاه لیزر تهران را برای عضویت در خبرنامه و دریافت داده ها بیشتر جمع‌آوری نکرده‌اید , یک مجال بازاریابی پهناور را از دست می‌دهید .

ساخت , نگه‌داری و رویش فهرستی از مشتریان و کسانی که تمایل دارند مشتری دستگاه لیزر شما بشوند , سبب ساز می گردد دارایی موءثر و ارزشمندی را دردسترس بگیرید . میتوانید از این فهرست نه‌ فقط برای اطلاع‌‌رسانی و بازاریابی به مخاطب شایسته منفعت نمایید . بلکه می توانید مشتریانتان را به باز‌بینی رضایت‌مندی‌شان دستگاه لیزر دعوت کنید یا یک ایمیل اتوماتیک بعداز خرید بسازید که درباره ی متبوع مشتری دستگاه لیزر پرسیده یا حتی او را به تایپ کردن انتقاد درخصوص محصول یا خدمت خریداری شده ترغیب می نماید .


سومی روش برای دریافت عیب گیری از طریق سایت است و در حالیکه این قضیه می‌تواند روی سایتتان باشد , ولی هر روز به شکل فزاینده‌ای استفاده از سایت‌‌های دیگر برای عیب گیری شما , تولیدات و خدماتتان مشاهده می‌‌گردد . ولی وبسایت خودتان جایی است که شما بیشترین در دست گرفتن را روی آن دارید و می بایست بخش ویژه‌ای را در آن نظر فرمائید که به استشهادها و اشتراک تجربیات مشتریان گذشته‌تان اختصاص داشته باشد . این فرصتی برای میزبانی از محتوای ساخت شده توسط کاربران در سایتتان است که موتورهای کاوش هم به آن عشق و علاقه دارا هستند .

همچنین کاربرانتان نیز از مطالعه‌ی تجربیات واقعی مشتریان قبل لذت برده و تصمیم خرید و تفکراتشان در امر شما به شدت از این ایده ها تاثیر میپذیرد . فراموش نکنید که محل ویژه‌ای برای تثبیت نقدهای کاربران به صورت بدون واسطه در صفحاتتان در حیث بگیرید . اکنون می‌توانید این مسئله را به طور بدون واسطه در دل وب سایت جای دهید یا این که از رویکردهای ثالث بی‌شمار بهره‌مند گردید . در صورتی خودتان نخواهید هیچ‌گاه نقدی دریافت نمی‌کنید , جدا از صفحه های خودتان , یک فهرست دائماً در حال پیش رفت از سایت‌ها موجود هست که نقدهای یوزرها درباره‌ی انواع تولید ها , خدمات و کسب‌وکارها را جمع‌آوری می نمایند .